diumenge, 16 de setembre del 2007

26/8 - Buenos Aires: Tangueando

Maletes perdudes. I sí, continuem trucant, reclamant, mateixos resultats.
A BsAs plou. No tenim entrades per anar a "La Bombonera". Entre un fet i l'altre ens decantem per anar a un bar a veure el partit amb en Diego, un incondicional Xeneize i el meu professor de tango a París. Així doncs, després del partit anem a fer unes pràctiques. Tango a la capital del tango.
"La Mariposita", sala per aprendre i practicar. Amb professors particulars, amics d'en Diego, anem movent-nos per la sala. Per l'Àlex és el primer cop i se'n surt prou bé. Jo refresco els passos bàsics i ens atrevim amb el vuit i el vuit invertit... Ja no hi haurà qui se'ns resisteixi!
Després encara, hem quedat amb la Cecilia, la germana d'en Diego, i el xicot per anar a "La Peña del colorado", local d'àmbit rural on podem degustar una parrillada completa i acabar escoltant com els clients agafen una guitarra i canten. Serà un dels locals que guardaré en la memòria. Quin encant! Tercer dia a Baires i ja hem fet un grapat de les coses que m'havia marcat com a objectius abans de venir. Descobrir una ciutat amb gent local no té preu. Si a això hi afegim que la gent d'Argentina sembla ser excepcional, no puc dir altra cosa que aquestes vacances prometen ser de les millors i que em faran reflexionar molt.

-----

Maletas perdidas. Y sí, continuamos llamando, reclamando, mismos resultados.
En BsAs llueve. No tenemos entradas para ir a "La Bombonera". Entre un hecho y el otro nos decantamos para ir a un bar a ver al partido con Diego, un incondicional Xeneize y mi profesor de tango en París. Así pues, después del partido vamos a hacer unas prácticas. Tango en la capital del tango.
"La Mariposita", sala para aprender y practicar. Con profesores particulares, amigos de Diego, vamos moviéndonos por la sala. Para Àlex es la primera vez y se le da bastante bien. Yo recuerdo los pasos básicos y nos atrevemos con el ocho y el ocho invertido ... ¡Ya no habrá quien se nos resista!
Después todavía, hemos quedado con Cecilia, la hermana de Diego, y su chico para ir a "La Peña del colorado", local de ámbito rural donde podemos degustar una parrillada completa y acabar escuchando cómo los clientes agarran (que no cogen) una guitarra y cantan. Será uno de los locales que guardaré en la memoria. ¡Qué encanto! Tercer día en Baires y ya hemos hecho un buen puñado de las cosas que me había marcado como objetivos antes de venir. Descubrir una ciudad con gente local no tiene precio. Si a eso añadimos que la gente de Argentina parece ser excepcional, no puedo decir otra cosa que estas vacaciones prometen ser de las mejores y que me harán reflexionar mucho.