diumenge, 16 de setembre del 2007

15/9 - Bariloche - Buenos Aires i festa

Els dies de l’Àlex s’acaben. Ja no puc fer res per retenir-lo. Avui ens deixarà i tornarà a París.
He decidit acompanyar-lo en l’últim viatge. Deixem Bariloche en avió.
Tot i que a mi encara em quedi una setmana per aquí, començo a notar que el meu final no és lluny. No tinc previstos gaires desplaçaments a partir d’ara. Em dedicaré a passejar reposadament per Buenos Aires. Ja no hi haurà aquelles presses dels primers dies. I el fet de relaxar-me em fa realitzar que s’hi està bé per aquí, que encara em queden uns dies i que no tardaré a tornar a aquest país.
A l’aterrar a BsAs anem a l’encontre d’en Diego i la Martina. Ells també tornen avui cap a París amb l’Àlex. Uns mates després els deixo agafant un taxi cap a l’aeroport i jo a ajuntar-me amb la colla d’argentins que en Martín m’ha fet conèixer, Juan, Simio, Esteban, Lau... Una festa ens porta a una altra i acabem celebrant la independència mexicana.
Última setmana a Buenos Aires. Som-hi!

----

Los días de Àlex se acaban. Ya no puedo hacer nada para retenerlo. Hoy nos dejará y volverá a París.
He decidido acompañarlo en el último viaje. Dejamos Bariloche en avión.
Aunque todavía me quede una semana por aquí, empiezo a notar que mi final no está lejos. No tengo previstos muchos desplazamientos a partir de ahora. Me dedicaré a pasear reposadamente por Buenos Aires. Ya no habrá aquellas prisas de los primeros días. Y el hecho de relajarme me hace realizar que se está bien por aquí, que todavía me quedan unos días y que no tardaré en volver a este país.
Al aterrizar en BsAs vamos al encuentro de Diego y Martina. Ellos también regresan hoy ha París con Àlex. Unos mates después los dejo cogiendo un taxi hacia el aeropuerto y yo a juntarme con el grupo de argentinos que Martín me ha hecho conocer, Juan, Simio, Esteban, Lau... Una fiesta nos lleva a otra y acabamos celebrando la independencia mejicana.
Última semana en Buenos Aires. Vamos!