Maletes perdudes. Perdudes.
Truquem a un telèfon. A un altre. Un tercer. Ningú respon. Un contestador. Finalment podem tornar a informar a algú que no tenim bosses. Esperarem a l'endemà i haurem de fer algunes compres.
Però estem de vacances i ens hem de centrar en això. No volem que factors externs ens preocupin. Volem aprofitar el viatge, fer i veure de tot.
En Martín se'n va a Chicago a finals de setmana per un període de 2 anys i els seus han decidit acomiadar-lo quasi a diari. Avui toca asado a casa d'en Mati, després sortir al Parque Cervecero de Quilmes, per acabar en una disco anomenada El bosque, fins a les tantes.
A mitja tarda en Martín i en JM ens acompanyen a passejar pel barri de la Recoleta. Ens expliquen que és que, qui va fer això i allò, passem pel Cementerio de la Recoleta on hi ha enterrada la flor i nata de l'alta societat argentina. I creant la discòrdia, també Evita Perón. Les explicacions desemboquen en una conversa sobre política, història i actituds d'Argentina, que es veu interrompuda per l'arribada d'en Diego. Sempre és un plaer sentir parlar als argentins sobre el seu país, però ens espera un cafè en una terrasseta, parlant de l'actualitat i de les noies. Dos temes recurrents i interessants, en aquests dies.
De camí a Quilmes (sí, és un poble), podem observar els contrastos que ofereix Buenos Aires, amb un pla urbanístic encara per desxifrar, un trànsit de vehicles força aleatori i prenent els senyal i carrils com a simples suggerències. Contrasts entre barris. La gent...
L'asado, un esdeveniment social, que uneix 12 persones al voltant d'una barbacoa plena de bifes, choris i bondiolas. I que no falti el vi i sobretot el Fernet cola.
La resta de la nit no es pot dir que sigui molt aconseguit. En el Parque Cervecero només hi ha menors i està ple. 11 noies que havíem de passar a buscar per casa seva se'ns espanten i ens donen "plantón", per acabar en un bar i entrant a la disco a les 4h30, tots esgotats.
------
Maletas perdidas. Perdidas.
Llamamos a un teléfono. A otro. Un tercero. Nadie responde. Un contestador. Finalmente podemos volver a informar a alguien de que no tenemos bolsas. Esperaremos al día siguiente y tendremos que hacer algunas compras.
Pero estamos de vacaciones y nos tenemos que centrar en eso. No queremos que factores externos nos preocupen. Queremos aprovechar el viaje, hacer y ver de todo.
Martín se va a Chicago a finales de semana por un periodo de 2 años y los suyos han decidido despedirlo casi a diario. Hoy toca asado en casa de Mati, después salir al Parque Cervecero de Quilmes, para acabar en una disco de nombre El bosque, hasta las tantas.
A media tarde Martín y JM nos acompañan a pasear por el barrio de la Recoleta. Nos explican que es que, quien hizo eso y aquello, pasemos por el Cementerio de la Recoleta donde está enterrada la flor y nata de la alta sociedad argentina. Y creando la discordia, también Evita Perón. Las explicaciones desembocan en una conversación sobre política, historia y actitudes en Argentina, que se ve interrumpida por la llegada de Diego. Siempre es un placer oír hablar a los argentinos sobre su país, pero nos espera un café en una terracita, hablando de la actualidad y de las chicas. Dos temas recurrentes e interesantes, en estos días.
De camino a Quilmes (sí, es un pueblo), podemos observar los contrastes que ofrece Buenos Aires, con uno plan urbanístico todavía por descifrar, uno tránsito de vehículos bastante aleatorio y tomando los señal y carriles como simples sugerencias. Contrastes entre barrios. La gente...
El asado, un acontecimiento social, que une a 12 personas en torno a una barbacoa llena de bifes, choris y bondiolas. Y que no falte el vino y sobre todo el Fernet cola.
El resto de la noche no se puede decir que esté muy conseguido. En el Parque Cervecero sólo hay menores y está lleno. 11 chicas que teníamos que pasar a buscar por su casa se nos asustan y nos dan "plantón", para acabar en un bar y entrando en la disco a las 4h30, todos muy agotados ya.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada